Hoe kan ik groeien ?
Ben je op zoek naar meer klanten?
Meer omzet met minder klanten?
Verhoging van de winst?
Wat kan er beter?
Hoe ervaren klanten mij?
Of het nu offline of online is, een onderneming heeft alleen een bestaansrecht als er omzet, groei en winst gemaakt wordt. Zowel ten tijden van hoogconjunctuur als tijdens laagconjunctuur is het noodzakelijk je Sales en Marketing optimaal te houden en voldoende afzet bij de juiste klanten te hebben.
Stel jezelf wel de vraag:
"Ben ik op zoek naar meer klanten? Wil ik meer omzet genereren met mijn huidige klanten?"
Of
"Heb ik wel de juiste klanten? Verwachten de klanten iets anders van mij of mijn bedrijf?"
Het is dus niet zo dat je organisaties jaar op jaar organisch groeit of dezelfde omzet blijft draaien. Externe factoren spelen meer een meer een rol in de sales beslismomenten.
Ben jij bijvoorbeeld de Hovenier die nog steeds met een milieubelastende en duidelijk hoorbare bladblazer aan de slag gaat ? Of heb je inmiddels je benzine gereedschap ingeruild voor een elektrische variant met als USP (Unique Selling Point): "wij werken elektrisch, beter voor milieu en uw oren"
Zeker in deze tijden waarin meer hybride gewerkt wordt (thuis en op kantoor) en duurzaamheid eindelijk meer en meer onder de aandacht komt is het belangrijk hoe we ons positioneren in de markt.
Lomado heeft een Sales en Marketing programma waarin we stap voor stap jouw ondernemerslandschap in kaart brengen. Van inventarisatie naar verbetervoorstellen, van implementatie tot training on the job.
Wacht niet langer en bouw samen met Lomado aan uw toekomst vaste onderneming!
Lomado betekent voor u, toegang tot
>20 jaar Internationale Sales Ervaring
Leer hoe onze Europese collega's uit landen als Italië, Spanje, Duitsland of het Verenigd Koninkrijk hun zaken doen
Leer hoe grote internationale beursgenoteerde ondernemingen hun sales genereren, contracten maken en onderhandelen
tips en tricks voor telefonische acquisitie of sale gesprekken
optimalisatie van je Social Media, Google en Website
Kennis van zaken
Kennis opgedaan middels ontelbare nationale en vooral internationale Academische (Sales) trainingen, cursussen en opleidingen
Persoonlijke aanpak
Iedereen is uniek, Iedereen is anders en daar hoort volgens ons een op maat gesneden programma bij. Waar voor de een het gesprek met een potentiele klant al lastig is, is voor de ander internationale uitbreiding een uitdaging. Daarom passen wij onze aanpak aan, samen met jou!